NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé pingviini eskimo banaani
Tuotteen Nestlé pingviini eskimo banaani valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Suklaakuorrutteiset, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko Karhunen 09.04.2013
Pikkupikku eskimo on tällä kertaa pääsiäisenkeltaista. Ohut suklaanmakuinen ruskea epäsuklaakerros peittää sisälleen jäätelöä, jonka maulla ei ole mitään tekemistä oikean banaanin kanssa, mutta joka on tuttu mm. banaaninmakuisista vaahtokarkeista. Mausta tulee mieleen banaania enemmän mango-meloni-jäätelö ilman mangonpalasia. Epäaidosta mausta huolimatta tämä on jäätelöasteikollani kelpo tavaraa ja söisin tällaista jäätelöä hyvinkin mielellään (ilman tuota ruskeaa kerrosta) suurempinakin kerta-annoksina. On mahdollista, että tätä jäätelöä ei myytä yksittäiskappaleina, ainakaan vielä.