NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé power bar protein plus 30% chocolate
Tuotteen Nestlé power bar protein plus 30% chocolate valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 02.05.2013
Kuntosalitreeni ja palkkariksi maistoon suklainen 55% proteiinipatukka. Nestlén nimi kääreessä epäilytti, että voiko näin isolta valmistajalta tulla hyvä urheilutuote, mutta epäilys oli turha. Päällä on parikymmentä prosenttia tummaa suklaata, ja sisällä on pehmeää suklaista täytettä. Maku on oikeasti tumman kaakaoinen, eikä täyte ole lainkaan kitkerää. Täytteen rakenne on aavistuksen rakeinen, mutta aika kuohkea, maku muistuttaa ehkä jotenkin tummaa suklaamoussea. Tällaisia protskupatukoita saisi olla enemmänkin, ainoa pieni miinus siitä että proteiinimäärä jaa himpan verran liian alas ja sokeria on toisaalta aika runsaasti.