Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé fitness chocolate & hazelnut bar
Tuotteen Nestlé fitness chocolate & hazelnut bar valmistusmaa on Puola. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat.

Jenni V 26.11.2013
Pieni myslipatukka, jossa on maitosuklainen pohjaosa (17%) ja muu osa onkin sitten rapeaa sokerimuroa. Eli ei mikään hirveä terveyspatukka, sopii kuitenkin urheilevalle välipalaksi ennen suoritusta hiilaritankkaukseen. Jotain patukan tasosta kertoo tuoteseloste: "Saattaa sisältää hivenen pähkinää"... Siis, eikös tämän pitänyt olla hasselpähkinäpatukka??? Käy ilmi, ettei ainesosissa tosiaan ole pähkinästä tietoakaan, joten kaikki pähkinäisyys tulee aromista. Ja sen kyllä valitettavasti haistaa ja maistaa, esanssinen hasselpähkinäisyys on läsnä vahvasti molemmissa, ihan vastenmielisyyteen asti. Kaksi pistettä korkeintaan tekeleelle, hyvää oli oikeastaan vain patukan rapeus.