NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé fitness tiramisu bar
Tuotteen Nestlé fitness tiramisu bar valmistusmaa on Puola. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 14.09.2014
23,5 grammainen uutuus-myslipatukka maitopohjalla, päällä on sitten kaakaojauhetta ja -massaa sisätäviä, strösselimäisen rapsakoita, tiramisun makuisia pyöreitä minilastuja. Tuoksu on imelän capuccinomainen, vähän luotaantyöntävänkin vahva. Terveelliseltä ei patukka suussa tunnu (eikä se oikeastaan olekaan, se on vain brändätty niin), murot on silattu reippaasti sokerilla, ja myös pohjakuorrute ja strösselipalat tuntuvat kokonaisuudessa liian makeilta. Tiramisun yhdistän tummaan kahviin, mutta tässä patukassa oli lähinnä kysymys jostain maitokahvia tai capuccinoa muistuttavasta. Kaksi pistettä, en osta toiste.