NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé extrafino dulce de leche
Tuotteen Nestlé extrafino dulce de leche valmistusmaa on Espanja. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (täyte).

Jenni V 04.12.2016
120g levy makeaa vaaleaa maitosuklaata pienehköinä paloina. Yllätyksekseni täyte ei olekaan juoksevaa, vaan kiinteää kondensoidusta maidosta ja voista rakennettua kreemiä. Täytteen joukossa on vielä 2% vehnämuroja tuhtiutta keventämässä. Sanoisin tätä todelliseksi mäyssysuklaaksi, rasvaisuus ja makeus on monta palaa nauttiessa ihan liiallista, puolen levyn jälkeen on jo öklö olo. Jotenkin levystä huokuu halpissuklaan tuntu. Kakkonen.

Olli P 05.12.2014
Ohut maitosuklaa vaalean ruskealla nougatmaisella täytteellä jossa sattumia seassa. Pehmeää purtavaa, jossa sattumat ovat rapeita ja tuo kivasti purtavuutta. Makeaa ja vieno karamellimaisuus tulee makumaailmassa esiin, mutta hyvin hallitusti ja tasapainoisesti. Jälkimaku varsin mieto makeus. Ihan kivaa ja kevyttä syötävää (siis ohuuden vuoksi). Ei tarjoa mitään erikoista makuelämystä ja allekirjoittanut tykkää hieman tuhdimmasta täytesuklaasta, mutta ei tämä todellakaan aiheuta hampaidenkiristelyä syödessä. Hieman pliisu, mutta toimii makean himoon.