Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé jogolino kaakaovanukas
Tuotteen Nestlé jogolino kaakaovanukas valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 01.12.2014
Neljä desin purkkia nalleilla koristeltua vauvojen kaakaovanukasta. Koska tuote on suunnattu ihan pienille, oletin maun olevan hyvin miedon, ja sitähän se olikin. Kaakaota oli 1%, ja vanukkaan koostumus oli aikamoisen hyytynyt (sottaa silloin varmaan vauvoilla vähemmän). Vanukas näytti vetiseltä, mutta maussa oli selkeästi myös rasvaisuutta (vanukas on täysmaitopohjainen). Siitä tykkäsin, että tämä ei ollut yhtään liian makeaa, mutta aikuiselle kaakaota olisi kyllä saanut olla enemmän. Kolmen pisteen vanukas, maistuu perusvanukkaana vauvasta vaariin.