NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé power bar protein plus l-carnitine raspberry-yoghurt
Tuotteen Nestlé power bar protein plus l-carnitine raspberry-yoghurt valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Valkosuklaiset.

Jenni V 01.03.2015
35-grammainen paksusti valkosuklaalla kuorrutettu palautuspatukka, jossa on muutama gramma proteiinia ja vähän enemmän sokeria. Valkosuklaa on maussa päällimmäisenä, ja se maistuu ihan aidolle suklaalle. Rakenteeltaan patukka on kuin valkosuklaafudgea, jossa on joukossa harvakseltaan marmeladimaisia marjapaloja. Jugurttimaista kirpeyttä en patukassa havainnut lainkaan, eikä sitä kyllä ainesosissakaan mainita, toisin kuin minut yllättänyt marsipaani (jota en sitten loppupeleissä kyllä maistanut). Karkkimainen patukka, ei pahaa, aika kova rakenteeltaan, mutta plussaa aidon valkosuklaan mausta.