Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé lion cereals
Tuotteen Nestlé lion cereals valmistusmaa on Puola. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Murot, myslit, hiutaleet & pähkinät.

Jenni V 21.12.2015
Lion-patukan makumaailmaa on yritetty poimia näihin suklaan ja toffeen makuisiin sokerimuroihin. Murot ovat kiiltäväpintaisia, paksuhkoja vehnä/riisimurolastuja, joista noin puolet on vaaleita toffeemuroja ja puolet tummempia kaakaomuroja. Maku on ainesosien mukainen: sokeria, sokeria ja vielä kerran sokeria, siirappina, toffeena, karamellina ja perussokerina. Rapsakoita nämä kyllä olivat, mutta siinäpä se. Suklaata ja toffeeta ei mielestäni aidosti mausta löytynyt, ehkä häivähdys karamellia ja kaakaota korkeintaan. Ei nämä pahoja olleet, mutta suklaatuotteeksi näitä on vaikea mieltää, eikä lion tullut kyllä yhtään mieleen.