Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé baci perugina bacetti
Tuotteen Nestlé baci perugina bacetti valmistusmaa on Italia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 24.11.2016
Pieniä tummahkolla suklaalla kuorrutettuja möykkyjä, jotka on kiedottu hopeaiseen tähtikuvioituun folioon. Täytteenä on hasselpähkinärouheella varustettua giandujaa jonka päällä on kokonainen kuorittu hasselpähkinä. Maultaan gianduja on tavallista makeaa hasselpähkinätahnaa, josta en hirveästi välitä, mutta toisaalta tuo kokonainen hasselpähkinä ja rouhe tuovat makuun ja rakenteeseen vähän eloa. Tykkäsin myös siitä että kuorrute oli vähän tummempi ja kaakaonkin makua saatiin sokerin lisäksi mukaan. Ihan mukava naposteltava, mutta ei mikään yltiöherkku. Lisäksi voi vielä mainita että kääreen sisällä on rakkauteen liittyvä mietelause italiaksi ja englanniksi. Minun maistamassani luki: "Kisses mark the minutes on the dial of love", eli vapaa käännös lienee "suudelmat merkitsevät minuutteja rakkauden kellotaulussa". Öö, en ihan nyt tajunnut.

Salla Elina Salo 27.02.2007
Bacio-suukkokonvehteja pikkuisina suupaloina. Näppärä rasia sisältäen kaksitoista pientä Bacettia. Syötävänä helpompi kuin alkuperäinen suurempi koko. Ihana pähkinän ja tumman suklaan suloinen liitto!