NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé power bar energize wafer chocolate peanut
Tuotteen Nestlé power bar energize wafer chocolate peanut valmistusmaa on Puola. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Vohvelisuklaat.

Jenni V 14.04.2016
40-grammainen vohvelipatukka suunnattuna urheilijoille. Vohveli on kuorruttamaton ja pieniruutuinen ja neliön muotoinen, välissä on kolme tummaa täytekerrosta. Rasvaa on vohvelissa yllättävänkin vähän, ja tuoksu on mukavan tumman kaakaoinen. Täytettä tuntuu olevan reilusti, joten vohveli ei ole kuiva, mutta makeutta on kyllä saatu mahtumaan tähän roppakaupalla, mikä on varmaan kyllä tarkoituskin näin energiapatukkatuotteessa. Pähkinää en tässä hirveästi maistanut, ja lupaava kaakaon tuoksukin jäi täysin makeuden varjoon. En ostaisi muuten kun ehkä urheiluun, mutta ei liene siinäkään kätevin mahdollinen tuote helposti hajoavana ja murenevana.