NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé nescafé choco mocha
Tuotteen Nestlé nescafé choco mocha valmistusmaa on Hollanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Juomat, kaakaojauheet, kastikkeet, hunajat & geelit, Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%.

Jenni V 18.04.2016
2,5 dl metallinen (Suomessa pantiton) purkki kylmää kahvijuomaa. Vajaa kaksi kolmannesta juomasta on pikakahvista rakennettua kahvia, reilu kolmannes täysmaitoa ja loppu lähinnä sokeria, kaakaojauhetta on 0,4%, ja vissiin suklaisuutta on korostettu myös aromilla. Silti kovin suklaiselta tämä juoma ei onnistu maistumaan, kahvinkin nautin yleensä maidotta ja sokeritta, joten minulle tämä ei ollut edes kahvin makuista. Juomassa oli kitkerä ja tavallaan tumma perusvire, mutta silti se samalla onnistui maistumaan liian makealta ja luotaantyöntävän rasvaiselta. Epätyydyttävä kokonaisuus.