NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé lion black white
Tuotteen Nestlé lion black white valmistusmaa on Puola. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Valkosuklaiset, Vohvelisuklaat.

Jenni V 06.11.2017 (Jäsenprofiili)
Tällainen uusi limited edition löytyi karkkihyllystä. 40-grammaisessa patukassa on valkoista kuorrutetta ja kaakaolla höystetty täyte: sekä karamelli, vohveli, kuorrutteen alla oleva krispi että vohvelin täyte ovat kaakoisia. Patukka on erittäin rapsakka ja mausta tulee mieleen karamellia lukuunottamatta myslipatukka, enkä tiedä onko se hyvä asia suklaapatukalle. Rakenne olisi sellainen "sitkaan pehmeän krispi" kuin esim. Kellogg'sin riisimuro-squareissa. Tavallaan ihan hyvää, tykkäsin erityisesti kaakaoisen karamellin mausta, mutta silti jotenkin liian kevyen krispi suklaapatukaksi. Kakkosen ja kolmosen rajoilla heilutaan... Ehkä juuri ja juuri jäädään kakkosen puolelle.