Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé nesquik duo
Tuotteen Nestlé nesquik duo valmistusmaa on Ranska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Murot, myslit, hiutaleet & pähkinät, Valkosuklaiset.

Jenni V 06.03.2018
Kaakaomuropallosia ja 30% valkosuklaalla kuorrutettuja vaaleita muropallosia lapsia houkuttelevassa pakkauksessa. Palloset ovat höttöisiä, pieniä, eivät kovin makeita mutta toisaalta eivät hirveän kaakaoisenkaan makuisia. Vanilja ja valkosuklaa erottuvat yllättävänkin hyvin makumaailmasta, ehkä jos kaakaota olisi ollut enemmän, se ei olisi tullut tarpeeksi läpi? Tykkäsin myös suklaapäällysteisten murojen kosteudesta, näitä oli tosi kiva napostella pelkiltään. Maidon joukossa en näitä maistellutkaan, mutta veikkaisin että siinä suklaan idea menee vähän hukkaan. Kolmonen, kiva napostelumuro.