FERRERO Suklaalevyraadissa

Ferrero mon cheri
Tuotteen Ferrero mon cheri valmistusmaa on Italia. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,43 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Ferrero -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Alkoholia sisältävät, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Helena Lahdenperä 01.12.2010 : Maailman paras suklaa. Harmi sitä löytyy vain joulun aikaa. Mutta maistuu sen vuoksi niin hyvältä.

Reiska 05.04.2010 : Klassikko vuosien takaa, mukava suun tuntuma, kirsikka ja suklaa balanssissa - sopivan makea. En ole viime aikoina onnistunut bongaamaan enää kauppojen valikoimista . . .

bella 09.01.2010

Marja 01.11.2009 : Klassikko. Keveä suklaahuntu, voimakas suklaan aromi, ympäröi sydäntä: rapsakka , riittävän kauan sokeroitu liköörinen kirsikka napsahtaa, suklaan ja liköörikirsikan taivaassa sinetöity liitto on tässä

Jere Jokinen 09.07.2009 : Maku on sangen voimakas, mutta kirsikka ja sen kaverina oleva likööri tulevat mukavan pistävästi mutta sokerisesti tumman suklaan maun yli. Jälkimaku ei ole yhtä yltiömakea kuin pelkässä suklaassa. Johtunee osittain likööristä ja aidosta kirsikasta konvehdin sisällä. Tämän kirsikkaisen maun muistan jo pikkupojasta, ja näitä voi olla vain yksi.

stina 23.01.2009 : Aivan voittamaton maku, mutta löytyy harvoin kaupasta.

zsi 22.07.2008 : Tämähän on klassikko. Mehevä kirsikka alkoholissa suklaan sisällä. Suklaa ei sinänsä ole erityistä, aika tavallista tummaa suklaata, mutta kokonaisuus toimii hyvin eikä ole liian makeaa. Näihin ei kyllästy ja kyllä niitä jouluna ja muiden juhlien aikaan pitää pöydässä olla.