FERRERO Suklaalevyraadissa

Ferrero kinder weihnachtsmann
Tuotteen Ferrero kinder weihnachtsmann valmistusmaa on Puola. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ferrero -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Figuurit, Joulu.

Jenni V 02.01.2018
55g pukki joka on kieltämättä brändilleen uskollisesti oranssissa koltussa, olisi se tietysti kivampi koristeena joulunpunaisena... Pukki on kyllä muuten ihan kivan näköinen, lahjapussissa olevan nallen ilme on tosin outo... Kuorin pukin kääreestä ja oikeastaan kääreettä pukki on erittäin kivan näköinen, outo ilme nalleltakin katoaa. Suklaassa on paljon sokeria tuoteluettelon mukaan, mutta kyllä se aito kinder-suklaa on vaan hyvää, ei maistu yhtään ylimakealta, eikä mitään ihme-vaniljaisia sivumakuja ole. Maistuu sekä lapsille ja aikuisille, ja figuurimuodossa suklaassa on kivasti sekä ohuempia että paksumpia kohtia. Toimii. Arvon kolmosen ja nelosen välillä, mutta kun figuurisuklaat yleensä ovat niin huonoja, niin annan tälle jopa nelosen.

Miriam 31.12.2011
Ihanan kermaista kunnon Kindermuna-suklaata. Todella makeaa, pehmeää, hyvää. Taivaallista kaksikerrossuklaata, maitosuklaan ja valkosuklaan liitto sopii vain niin loistavasti yhteen. Ällömakeus vie yhden pisteen.

Oskari 30.12.2011
Kinder-suklaasta valmistettu joulupukki. Suklaa on täysin samaa mitä normikindereissäkin joten aika suuri pettymys, voisihan näihin jotain pientä jouluista vivahdetta laittaa? Kinder on tosin aina Kinder.

Maija 28.12.2011
Taattua Kinderiä joulupukkimuodossa. Ei se maku siitä huonone vaikka muoto olisikin kummallinen. Tämä on hyvää.

Sanni 28.12.2011
Tuttua ihanaa kindersuklaata joulupukin muodossa. Tämä on kyllä suklaapukkien aatelia. Kokokin on suklaamunaa isompi, joten tässä on enemmän herkuteltavaa.