FERRERO Suklaalevyraadissa

Ferrero kinder lustige weihnachtsbande (102g)
Tuotteen Ferrero kinder lustige weihnachtsbande (102g) valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ferrero -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Figuurit, Joulu, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 18.12.2013
102 gramman pussillisessa on 12 jouluista kinder-figuuria. Kaikki ovat koostumukseltaan samanlaisia, eli maitosuklaata on päällä, ja maitotäytettä sisällä. Maistan joulupukin, kuorin folion ja sisältä paljastuu kinder-sanalla koristeltu maitosuklaapalanen. Maitosuklaata on päällä erittäin ohuelti, ja vastaavasti täytettä on sitten vähän enemmän. Täyte oli kuitenkin mielestäni kirpeämmän, ehkä jugurttisemman, makuinen kuin normaali kinderin maito-osa, myös rakenne oli rakeisempi. Makeutta kyllä tuntui silti riittävän kirpeydestä huolimatta. Olen enemmän peruskinderin ystävä, kirpeys oli vähän outoa.