Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so much taste double chocolate
Tuotteen Leader protein so much taste double chocolate valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

NEo 07.11.2013 : Proteiinia paljon, sokeria ei juurikaan, rasvan laatu järkyttävä, mutta sitäkin määrällisesti vähän. Kai se totuus on, että näitä proteiinipatukoita vedetään naamaarin kun mieli halajaa makeisia, muttei haluta sitä omalletunnolle. Rakenteeltaan jankkia, maku mielyttävän suklainen tosin mieto. Makeutsaine puskee hieman epämukavana jälkimakuna. Ei proteiinipatukaksi lainkaan hassumpi. Suklaatuotteena ei tosin kovin kummoinen. Kyllä minä herkutteluun silti valitsen mielummin suklaapatukan ja urheilupalautukseen rahkan, jota maustan marjoilla. Säästyy rahaakin samalla.