LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb laktoositon suklaa-päärynä-vaniljapatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb laktoositon suklaa-päärynä-vaniljapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko Karhunen 07.02.2013
Olen ehkä hitusen yllytyshullu myös silloin, kun minua ei varsinaisesti yllytetä. Silloin kun haluan olla. Jäsenemme Jenni on viime aikoina arvioinut runsaasti proteiinipatukoita, joten kun kaupassa huomasin tutun näköisiä patukoita, ostin heti pari patukkaa kahdelta eri valmistajalta. Tämä on ko. patukoista ensimmäisenä arvioitava.

Kääreet kun aukaisee, niin tuoksu on suorastaan taivaallinen. Siinä on vähän suklaata, mutta enemmän jotain makeaa ja hedelmäistä, ehkäpä juuri päärynää. Patukan koostumus on sellainen, että pinnalla on maksimissaan millimetrin paksuinen suklaakerros ja sisus on sitten vaaleanruskeaa "massaa", josta ei sattumia löydy. Massa on kuivaa ja tuntuu suussa lähes tomukouralliselta. Kuten ehkä ennakkoon odotinkin, ei tuotetta hyvällä tahdollakaan voi varsinaiseksi suklaatuotteeksi mieltää. Suklaa ei maistu tai tunnu missään vaiheessa. Sen sijaan päärynän mieto maku on koko ajan pääosassa ja yksistään se onkin se ominaisuus, joka pelastaa patukan minimiarvosanalta.

Jenni V 26.01.2013
Sopivan kokoinen tummalla suklaalla kuorutettu päärynänmakuinen protskupatukka. Rakenne on hieman sitkeä ja crispinen, mutta tämä ei häiritse. Tummaa suklaata saisi taas olla suhteessa vähän enemmän täytteeseen nähden. Täyte maistuu sille mille luvataan eli päärynälle ja vaniljalle, soijan kitkeryys on vain sivuvivahteena eikä mielestäni maistu esanssiselle. Ihan kivaa vaihtelua palautuspatukoihin.