Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb laktoositon suklaa-omena-kanelipatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb laktoositon suklaa-omena-kanelipatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 29.01.2013
Leaderin laktoosittomista patukoista pääsi maistoon nyt tämä omppu-kaneliversio. Ainesosaluettelo näyttää aika identtiseltä päärynäversioon nähden, päärynäaromi ja vanilja on vain korvaantunut omena-aromilla ja kanelilla. Silti makuyhdistelmä ei ole mielestäni lainkaan niin toimiva. Suuri syy on kanelissa joka on itsessään makuna hieman karvas, ja korostaa siten soijan kitkerää ja pistävää makua. Rakenne on taas kuivahko, ja se ei mielestäni omena-kaneliyhdistelmään sovi, sillä tuon makuparin yhdistää usein mehevään omenapiirakkaan tai uunipaistokseen, ja suklaa ei usein tuohon comboon hirveän luonnollisesti yhdisty. Ei iskenyt niin kovaa että ostaisin toista kertaa.