Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb laktoositon kanelipullapatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb laktoositon kanelipullapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 03.02.2013
Välipalaksi vetelin tällaisen kanelipullan kuvalla varustetun proteiinipatukan. Maku muistuttaa kaneli-omenavarianttia, mutta on minusta onnistuneempi versio. Suklaa ei ole hirveän tummaa, ja sitä on mielestäni sopivasti. Täyte on pikkuisen kuivaa niin kuin muissakin makuvarianteissa, joukossa on tummia soijacrispejä ja mausteena ripaukset kanelia ja kaardemummaa. Toisin kuin kaneli-omenaversiossa, nyt kaneli toimii mausteena hyvin peittäen soijan kitkerää ominaismakua. Se myös sopii luonnollisena makuparina kaardemumman kanssa yhteen. Ei tästä nyt ihan pulla tule mieleen, mutta kyllä tämä välipalaksi on ihan ok.