Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb laktoositon tummasuklaanmakuinen lakritsipatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb laktoositon tummasuklaanmakuinen lakritsipatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Lakritsi & salmiakki, Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 24.04.2013
Tämä on muka uutuus, mutta minusta patukan maku on aika lailla identtinen salmiakki-lakritsimakuisen patukan kanssa. Maku tulee aromista ja lakritsijauheesta, mutta se on aika pistävän salmiakkinen ja peitää tummasuklaisen kuorrutteen maun lähes täysin. Silti tämä on proteiinipatukaksi ihan syötävä, sillä patukka on mukavan pehmeä, muutama krisp joukossa, eikä patukassa tunnu keinomakeutusaineiden kitkeryyttä. Eli jos tykkää salmiakista ja lakusta niin tykkää myös tästä. Ravintosisältö on sinänsä treenaajalle hyvä, sokeria vähän ja proteiinia runsaasti.