Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein dream minttu-suklaapatukka
Tuotteen Leader protein dream minttu-suklaapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 24.06.2013
Pienen pieni, ilmeisesti vain välipalaksi tarkoitettu proteiinipatukka, jossa päällä on ohuen ohuelti tumman suklaan makuista kuorrutetta, ja täytteenä paksu kerros räikeän vihreää minttumarmeladia sekä tuttua Leaderin kuivaa proteiinitäytettä. Minttuhyytelö hallitsee makumaailmaa, joten täytemassan kuivuus ei juuri haittaa. Mintun maku on tällaisessa muodossa sen verran outo, että patukan syönti alkaa äklöttää; minttuhyytelö kuuluu minusta mieluummin pääsiäislampaan kaveriksi kuin suklaa/proteiinipatukkaan. On kuitenkin yritetty jotakin erilaista, joten tästä hyvästä kokonaista 2 pistettä, kun loppuun asti pystyin jopa patukan syömään.