LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein diet karamelli-pähkinäpatukka
Tuotteen Leader protein diet karamelli-pähkinäpatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 24.06.2013
Laihdutushyllyllä kävi taas vierailtua ja selkä-salipäivän päätteeksi syötyä tallainen 60-grammainen patukka palautukseksi. Proteiinia on mukavasti ja vitamiineja ja kivennäisaineita on patukkaan listattu valtava määrä. Sokeriakin on kohtuudella, mutta silti patukan makeus on se joka pudottaa patukan arvosanan neljään. Maku on nimittäin hyvä; koostumus on tuplamainen ja maku vivahtaa paahdettujen maapähkinöiden vuoksi Snickersiin. Täyte ei ole kuivaa eikä kitkerää, mutta makeus alkaa jossain vaiheessa yskittämään. Kuitenkin sen verran hyvän makuinen patukka on, että varmasti ostan toistekin.