Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein diet karamelli-pähkinäpatukka
Tuotteen Leader protein diet karamelli-pähkinäpatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

NEo 01.10.2014 : Joskus sitä on elämässä niin kiire, ettei ehdi liikuntaharrastuksensa jälkeenkään istahtamaan syömään. Dieettipatukka avuksi, kun kerran saa vitamiinit ja kivennäisaineetkin. Patukka on proteiinipatukaksi tyypillistä kovaa jankkia ja hampaat saavat töitä myös satunnaisista krispeistä ja pähkinöistäkin. Maku on miedon kinuskinen ja siltä osin ihan ok, mutta heti sen jälkeen hyökkää suuhun inhottava kitkeryys. Tämä tulee jokaisen suupalan jälkeen. Suklaa tässä ei maistu, mutta eipä sitä käytännössä tässä olekkaan. Aterian korvikkeena keskinkertainen, suklaatuotteena heikko.