LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein dream mustaherukka-suklaapatukka
Tuotteen Leader protein dream mustaherukka-suklaapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 24.06.2013
Pienen pieni, ilmeisesti vain välipalaksi tarkoitettu proteiinipatukka, jossa päällä on ohuen ohuelti tumman suklaan makuista kuorrutetta, ja täytteenä paksuhko kerros mustaherukkamarmeladia sekä tuttua Leaderin kuivaa proteiinitäytettä. Proteiinitäytteessä on hieman kitkerä sivumaku, mutta mustaherukkamarmeladi paikkaa yllättävän hyvin makumaailmaa. Patukassa on aromina mustaherukkaa ja juustokakkua, ja lisänä on vielä vadelmajauhetta. Marmeladin seasta osuukin suuhun muutama siemen, joka tekee patukasta "aidomman" tuntuisen. Kaiken kaikkiaan ihan mukava marmeladipatukka. Kolme pistettä.