Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb cappuccino-suklaapatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb cappuccino-suklaapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

NEo 20.11.2013 : Proteiinipatukka cappuccinon maulla testissä. Kuori on hieman tunkkaista keinosuklaata, sisältö proteiinijankkia. Taisin saada tuoreen yksilön, koska rakenne oli pehmeämpää kun näissä patukoissa yleensä. Kahvin maku on mieto eikä lainkaan läpitunkeva. Ei ihan cappuccno tule mieleen mutta kahvisuus peittää soijaproteiinin maun mukavasti ja tuohon tummaan suklaaseen se sopii hyvin. Hieman kävi suussa sellainen seisseen kahvinjämän aistimus, mutta se hävisi äkkiä. Tämähän on välipalana oikeastaan aika mielyttävä. Kahvin ja suklaan yhdistelmästä pitäville (myös itse pidän) tämä varmasti maistuu.