Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb jogurttipäällysteinen mustaherukkapatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb jogurttipäällysteinen mustaherukkapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet, Valkosuklaiset.

NEo 11.12.2013 : Sorruin taas törsäämään rahaa proteiinipatukkaan. Tässä on jogurttipäällyys ja mustaherukka "hillojuttua" sekä proteiinijankkia. Suklaatuotehan tämä ei juuri ole, koska valkosuklaatakin on vain aromina. Maku muistuttaan jogurttikuorutettuja kuivattuja marjoja. Mustaherukan maku on aitoja ja selkeä joskin aika makea. Kerran tätä kokeilee kyllä välipalaksi, mutta tuskin päätyy enää ostokoriin. Pidin kyllä tästä, mutta täällä annan arvosanan tälle suklaatuotteena sillä sellaisen himoon tämä ei sovi.