Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb laktoositon romminmakuinen tummasuklaapatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb laktoositon romminmakuinen tummasuklaapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 26.11.2013
Leaderin kausimaku lähti kaupasta mukaan. Rommia, kirsikkaa, kakkua ja suklaata on aromeina, ja onpa patukassa ihan 1,2% aitoakin suklaata. Tummasuklaanmakuisen kuorrutteen alla on tuttu, hieman kova proteiinitäyte, tällä kertaa ilman crispiä. Maku on hiukan kitkerä low carb -patukoiden tapaan, tosin rommin ja kirsikan aromit ovat aika vahvoja. Tumma suklaa olisi saanut tulla vahvemmin esiin, näin alkoholinen versio oli nimittäin vähän treenistä palautumiseen outo. En myöskään ole hirveästi kirsikka-aromin ystävä, joten aivan kahden ja kolmen pisteen rajoille tuotteen arvo jää.