LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb laktoositon romminmakuinen tummasuklaapatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb laktoositon romminmakuinen tummasuklaapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

NEo 12.12.2013 : Patukkahyllyssä ei juuri törmään vastaavaan makuyhdistelmään ja siitä heti plussaa tälle patukalle. Tuoksuu tummalla suklaalle ja lievästi alkoholille. Rakenne on proteiinipatukaksi yllätävän pehmeä. Maku on suklainen ja rommi maistuu selvästi mutta ei lainkaan läpitunkevasti. Tähän tapaan toteutettu alkoholisuklaa on minun mieleeni. Ainesosalistalta löytyy myös kirsikka aromia mutta sitä en kyllä patukasta löytänyt. Mikähän mahtaa olla kakkuaromi? Proteiinipatukkana yllätti positiivisesti ja tämän on yllättävän mielyttävä myös suklaatuotteena.