Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so lo-carb laktoositon mantelikaakao-tummasuklaapatukka
Tuotteen Leader protein so lo-carb laktoositon mantelikaakao-tummasuklaapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 23.11.2013
Yksi uusista Leaderin kausimauista lähti maistoon aamupalaksi. Patukan kuorrute on tumman suklaan makuista, ja sisusta on yllättävänkin pehmeää, sisältäen mantelia 5%. Aitoa suklaata on patukassa vähintään 1,4% eli ei ihan hirveästi... Silti tämä on kiva patukka, vaihtelua Leaderin aina vähän koviin teelmiin. Aromi on jopa hieman wienernougata muistuttava, tosin rakenne on aivan eri, vaikka pehmeä onkin, ja makeuttakin on huomattavasti vähemmän. Manteli tulee mielestäni kivasti esiin, kovin tumma patukka ei ole, mutta kaakaoinen kyllä.