LEADER Suklaalevyraadissa

Leader energy bar kaakao-karamelli
Tuotteen Leader energy bar kaakao-karamelli valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 14.01.2014
Leader sen kun jatkaa uutuuksien tuuppaamista. Tällä kertaa vuorossa oli 35-grammainen energiapatukka, jossa on tummasuklaan makuista kuorrutetta 14% ja sisällä kaurahiutaleista, karamellivalmisteesta, hasselpähkinärouheesta ja kaakaosta koottu pehmeä täyte. Ja kyllähän tämä on yllättävänkin hyvää. Makeutta ei ole liiaksi, ja hasselpähkinärouhe tuo täytteeseen mukavasti makua ja rakennetta. Pieni kitkeryys pääsee jostain läpi, en oikein tunnista mistä. Täytteen rakenne muistuttaa paljon jotain suklaaleivonnaista, eli pehmeästä täytteestä on kyse, mikä on ihan kivaa vaihtelua usein koviin Leaderin patukoihin. Kitkeryydestä vähän miinusta, kolmen pisteen tuote.