Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein dream mansikka-suklaapatukka
Tuotteen Leader protein dream mansikka-suklaapatukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 23.03.2014
Pienen pieni, ilmeisesti vain välipalaksi tarkoitettu proteiinipatukka, jossa päällä on ohuen ohuelti tumman suklaan makuista kuorrutetta, ja täytteenä paksuhko kerros mansikkamarmeladia sekä kaakaoista, kovaa ja kuivaa proteiinitäytettä. Kaakao peittää proteiinin kitkeryyttä, mutta täyte on auttamattoman kovaa vastakohtana marmeladin pehmeydelle. Mansikkaa on osunut patukkaan ihan 0,2% joten suurin osa mansikkaisuudesta tulee aromista, eikä patukka hirveästi kyllä mansikalle maistunutkaan. Silti kuitenkin patukka oli ihan syötävä, joten annetaan kolme pistettä.