LEADER Suklaalevyraadissa

Leader easy diet meal replacement strawberry white chocolate
Tuotteen Leader easy diet meal replacement strawberry white chocolate valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Valkosuklaiset.

Jenni V 25.01.2015
60-grammainen uutuus-ateriankorvikepatukka, jossa on kivasti proteiinia ja hivenaineita. Kuorrute on valkosuklaan makuinen, ja pehmeä vaaleanruskea täyte on maustettu mansikkahillolla ja kuivatulla mansikalla. Ilostun etukäteen luonnollisista makuaineista, ja tuoksukin on miellyttävä suklaan ja marjan yhdistelmä. Myös purutuntumaltaan patukka on hyvä (vähän krispiä ja marjapaloja pehmeän täytteen joukossa), mutta oi miksi täytteen pitää olla luotaantyötävän kitkerää? Mansikka maistuu jonkun verran, mutta hyvä maku jää täysin kitkeryyden jalkoihin. Höh.