LEADER Suklaalevyraadissa

Leader nutz dark chocolate almonds
Tuotteen Leader nutz dark chocolate almonds valmistusmaa on EU. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Murot, myslit, hiutaleet & pähkinät, Suklaakuorrutteiset, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 26.12.2015
Ilmeisesti Leader on jo ehtinyt kyseisen pähkinäsarjansa lopettaa, mutta kaupasta näitä vielä löytyi... Pussissa on tummalla suklaalla kuorrutettuja manteleita, suklaata on 70% eli aikamoisen isoja mötiköitä mantelit ovat. Suklaan kaakaopitoisuutta ei mainita, mutta se tuntuu sellaiselta keskitummalta, n. 55%:lta ihan kelvolta suklaata. Kombo mantelin kanssa on ihan toimiva, suklaassa on luontaista kitkeryyttä joten se peittää hyvin manteliin jätetyn kuoren kitkeryyttä. Tykkäsin, mutta ei nämä nyt mitään ihmeellisiä naposteltavia ole, halvemmallakin samanlaisia löytyy kaupasta.