Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so much taste pancake & maple syrup
Tuotteen Leader protein so much taste pancake & maple syrup valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Valkosuklaiset.

Jenni V 18.06.2016
Jenkkimaku-uutuutena so lo carb! -sarjaan on tullut myös pannukakun ja vaahterasiirapin makuinen proteiinipatukka. Patukassa on valkosuklaan makuinen kuorrutus, sekä vaalea mantelia ja 3% vaahterasiirappia sisältävä pehmeä proteiinitäyte. Kuorrute on vähän halvan oloista ja halkeilevaa, mutta sen mieto maku sopii kyllä ihan hyvin täytteeseen. Minkäännäköistä ylimakeutta ei ollut, ja se oli suuri plussa, tosin en tässä kyllä mitään pannukakun aromiakaan havainnut... Siirappi maistui ehkä etäisesti, mutta ehkä eniten kuitenkin manteli. Ihan syötävä patukka, mutta ei ihan tavoita luvattua makumaailmaa.