LEADER Suklaalevyraadissa

Leader raw choco orange & nutmix 70%
Tuotteen Leader raw choco orange & nutmix 70% valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Laktoosittomat, Patukat, Raakasuklaat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 30.07.2016
Raakasuklainen tummasuklaapatukka, joka ei hienostele ulkonäöllään. Palat ovat järeitä ja yksinkertaisella ruutukuviolla koristeltuja. Suklaan tunnistaa rakenteesta heti raakasuklaaksi, se on häiritsevän hiekkaisen rakeista. Kaakaon maku on sinällään ok. Sen sijaan olin pettynyt pähkinään, se oli patukassa erittäin pienenä rouheena ja vaikka sitä oli tuoteselosteen mukaan 11%, se ei juuri näkynyt eikä maistunut. Appelsiinin maku oli aika sopivan voimakas, joskin ehkä jotenkin liian imelä. Parempiakin raakasuklaita on tullut maistaneeksi, joten annan tälle kakkosen.