Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader barebar chili & raw chocolate
Tuotteen Leader barebar chili & raw chocolate valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat.

Jenni V 22.08.2016
Leaderin tuotekehitystiimissä on taas oltu kiireisiä, ja barebar-sarja on laajentunut tällä kertaa tulisilla maustetuilla ryyditetyillä patukoilla. Maistamassani variantissa on taateli-mantelimassan joukkoon laitettu raakakaakaota ja raakakaakaomassaa 5,3%, chilirouhetta 0,1% sekä sitruunamelissauutetta. Patukka on sopivan pehmeä ja koskea, eikä taatelin maku pääse peittämään kaikkea kaakaon makua, vaikka se aika miedoksi jääkin. Vielä miedompana maistuu chili, jonka ehkä juuri ja juuri huomaa jälkipoltteena kun on syönyt koko patukan. Ehkä tuota chilin määrää, miksei kaakaonkin, olisi voinut lisätä muutaman prosentinkymmenyksen... Mutta tällaisenäänkin ihan kelpo välipala.