LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so much taste rocky road
Tuotteen Leader protein so much taste rocky road valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 24.10.2016
Leader jatkaa usa-linjallaan ja on laajentanut tuotesarjaa parilla uudella maulla. Rocky road -patukassa on tummasuklaan makuinen kuorrute, ja kaakaoisessa proteiinitäytteessä on seassa 3,7% suolapähkinää ja 2,5% vaahtokarkkia, kaakaoisen soijakrispin lisäksi. Rakenne on aika "chewy" eli täyte on vähän rakeinen, eikä valitettavasti yhtään niin herkullinen kuin voisi olla. Vaahtokarkki ja pähkinä ei vaan maistu tarpeeksi, ja kokonaisuus on todella mitäänsanomaton. Olisin ehdottomasti sijoittanut karkit ja pähkinät suoraan kuorrutteen alle tai päälle reiluiksi sattumiksi. Kakkonen, turha tuote.