LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so much taste mint chocolate
Tuotteen Leader protein so much taste mint chocolate valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 28.10.2016
Leader on ilmeisesti tuottanut Lidlille PL-versiona laktoosittoman ja gluteenittoman minttusuklaapatukan, ja samalla uusinut omankin minttupatukkansa samaan tapaan. Patukka on edelleen soijapohjainen, jonka voi laittaa heti miinukseksi (kitkerä maku ja proteiini ei imeydy niin hyvin). Kaloreita on tullut lisää (lisätty mantelia), ja minttuisuus tulee aromista. Päällä on tummasuklaan makuinen kuorrute, ja täyte sisältää tummaa suklaata sekä soijakrispiä. Positiivista on, ettei maku ole kuiva, rakenne on mukavan pureskeltava, mutta minttutryffelimäisyydestään huolimatta maussa tuntuu pientä pistävää kitkeryyttä (se soija!). Kakkonen siis.