Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so much taste karpalo-pähkinä-toffee
Tuotteen Leader protein so much taste karpalo-pähkinä-toffee valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 03.02.2017
Toinen pikkuleijonia tukeva uutuuspatukka on tummasuklaan makuisella kuorrutteella varustettu ja vaaleassa proteiinitäytteessä on soijakrispin lisäksi 4,2% karpaloa, 3% hasselpähkinää ja 2% toffeeta. Makumaailma onkin aika fudgemainen, sillä erotuksella että joukossa on selkeä aavistuksen kitkerä maku joka tullee soijasta ja karpalosta. Silmämääräisesti en patukassa karpaloa enkä pähkinää tavannut, ja maussakin ainoastaan tuon kitkeryyden, en muuta marjaa. Fudgen maku oli kuitenkin ihan ok, ja ilman tuota kitkerää sivumakua olisi tämä ollut todella hyvää. Tälle versiolle kolmonen.