Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader whey protein+ chocolate caramel
Tuotteen Leader whey protein+ chocolate caramel valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Juomat, kaakaojauheet, kastikkeet, hunajat & geelit, Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria.

Jenni V 27.03.2017
25g annospussi sukraloosilla makeutettua heraproteiinia, joka on maustettu 4% kaakaota ja karamelliaromilla. Pussin sheikkaan 2,5 dl kylmää vettä, ja koostumus on jälleen kerran vaahtoinen, paakuton mutta erittäin vetinen. Vahva karamellin aromi tässä on, mutta vetisyyttä se ei poista. Varsinaista kaakaota en tässä juurikaan havainnut. Parasta oli taas purkinpohjan unelmankevyt toffeenmakuinen vaahto, mutta yhtä kaikki, suklaatuotteena tämä on likempänä nollaa kuin ykköstä.