LEADER Suklaalevyraadissa

Leader dream protein bar crispy caramel
Tuotteen Leader dream protein bar crispy caramel valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 24.05.2017
45g uutuuspatukka 1,8% kotitekoisen toffeen makuisia paloja sisältävänä varianttina. Rakenne on jälleen erinomainen, päällä on maitosuklaata, sen seassa vähän soijakrispiä ja alla toffeekerros, ja täytekerros on vaaleaa pureskeltavan pehmeää proteiinitäytettä. Toffeen palat rohisevat sokerisena hampaissa, maku on herkullinen, mutta kokonaisuus alkaa olla jo minun makuuni liian makea. Lisäksi tässä variantissa korostuu ehkä eniten joku outo sivumaku, varmaan johtuen siitä että patukka on osittain makeutettu maltitolilla ja ksylitolilla. Ihan hyvää, mutta muut variantit olivat parempia. Kolmonen.