Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader zircca coconut & pineapple 70%
Tuotteen Leader zircca coconut & pineapple 70% valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Patukat.

Jenni V 02.02.2018
70% suklaata ohuehkoina paloina maustettuna 1,9% ananaspaloja ja 1,8% kookoksella sekä sitruunaöljyllä. Mukaan on heitetty myös 14 kotisirkkaa hintaa tuplaamaan (patukassa on 4g protskua joten ravintoarvoon sirkat eivät juuri vaikuta, eivätkä kyllä makuunkaan). Ihan ok tummaa suklaata, jossa hedelmäisyys maistuu, mutta ananas ei hirveästi maistu itseltään, ja sopii yllättävänkin huonosti kookoshiutaleiden kanssa yhteen, vaikka ananas-kookos on muuten ihan toimiva makupari. Lisäksi suklaa tuntuu aika rakeiselta, liekö johtunut lisukkeista. Heikohko ja ylikallis peruspatukka, kolmonen juuri ja juuri.