LEVY CHOCOLATE Suklaalevyraadissa

Valmistajan tuotteita on Suklaalevyraadissa yhteensä 2. Osa niistä on mahdollisesti jo poistunut markkinoilta, jolloin löydät ne täältä. Jäsenet ovat kirjoittaneet tuotteista 24 arviota ja vierailijat 2. Lisätietoja valmistajasta ja sen tuotteista löydät mahdollisesti googlella (me emme löytäneet). Tuotteiden valmistusmaa(t) on/ovat Suomi. Tuotteita tuo/markkinoi Suomessa .

Suodata jäsenen mukaan
Valitse jäsen, jonka arvioimat tuotteet tältä valmistajalta haluat nähdä. Listassa näkyvät ainoastaan ne nykyiset jäsenet, jotka ovat arvioineet vähintään yhden tämän valmistajan tuotteen.
Suodata tuoteryhmän mukaan
Valitse tuoteryhmä, johon kuuluvat tuotteet tältä valmistajalta haluat nähdä. Listassa näkyvät ainoastaan ne tuoteryhmät, joihin vähintään yksi tämän valmistajan tuote kuuluu.

Tuotannosta poistuneet tuotteet

Alla olevia tuotteita ei enää löydy kauppojen hyllyiltä tai muualtakaan, koska niiden valmistus on lakkautettu. Suklaalevyraadissa tuotteet elävät kuitenkin ikuisesti.

Levy Chocolate Madagascar 71% (batch 5)

Yleisarvosana 12 jäseneltä on ja 2 vierailijalta .

Voit myös lukea yksittäiset arviot tuotteesta sekä jäseniltä että vierailijoilta.

Levy Chocolate Peru 71% (batch 14)

Yleisarvosana 12 jäseneltä on ja 0 vierailijalta .