CHOCOLATE TREE Suklaalevyraadissa

Chocolate Tree hazelnut gianduja 40%
Tuotteen Chocolate Tree hazelnut gianduja 40% valmistusmaa on Englanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Chocolate Tree -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Bean to bar / Single origin, Kaakaopitoisuus 40-64%, Laktoosittomat, Levyt (lisukkeettomat), Nougatit, Vegaani.

Iikka 30.10.2017 (Jäsenprofiili)
Tuoksu on vienosti epäilyttävä. Koostumus hyvin pehmeä. Tuote on pientä pistävää sivumakua lukuunottamatta mauton. Missä sokeri? Missä kaakao? Kuultuani että tämä jonkinlaista nougata, on pakko nougatfanina todeta, että huonointa nougata ikinä.

Annamari 30.10.2017 (Jäsenprofiili)
Sokkomaistelu: Maitoisen näköistä suklaata. Rakenne on yllättävän pehmeä ja nougatmainen. Ihana marjaisa maku yllättää, ja se säilyy kirpeyden ja pehmeyden liittona. Koostumuksen rasvaisuus hieman inhottaa.

Janne J 25.10.2017 (Jäsenprofiili)
Pehmeääkin pehmeämpää maitosuklaata, hyvä ettei sula sormiin suuhun nostaessa. Maussa on joku nugaamainen spesiaali vivahde ja muutenkin kokonaisuus on sangen kiinnostava, kaakaon luonnettakin löytyy muttei ole kuitenkaan kitkerä tai millään tapaa epämiellyttävä. Kun makeuttakaan ei ollut liikaa, niin ainoa negatiivinen mieleen tuleva seikka onkin suklaan turhan pehmeä rakenne.

Jarkko Karhunen 24.10.2017 (Jäsenprofiili)
Tuoksuu pähkinältä. Todella pehmeä koostumus paljastaa, ettei tämä varsinaisesti suklaata olekaan vaan nougattia. Maussa pähkinä on selkeä maku, muttei hyökkäävä. Jokin hieman pistävä maku on pinnalla koko ajan, enkä tiedä mistä se tulee. En ole nougatin ystävä ollut koskaan, mutta tämä on jo syötävää kun ei ole liian rasvainenkaan.

Hanna P 24.10.2017 (Jäsenprofiili)
Lehtikuvioisia paloja maitosuklaata tuimalla tuoksulla. Hyvin on pehmeä koostumus. Kahvisennougatinen olemus ja maku. Vähän kuin Wienernougatia ilman sattumia. Ei siis ihan minun makuuni. Ei nyt paha eikä pöllömpi, mutta makuvivahteet eivät vain niin omia lemppareitani.