MONDELEZ INTERNATIONAL Suklaalevyraadissa

Mondelez International o'boy portion
Tuotteen Mondelez International o'boy portion valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Mondelez International -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Juomat, kaakaojauheet, kastikkeet, hunajat & geelit.

Jenni V 20.02.2018
Tittirii, hiihtolomalla lomps ja sivakat jalkaan, muutama tunti ladulla ja minttukaakaot huiviin :-) Parhautta. Kätevin ratkaisu oli pakata matkaan näitä o'boyn annospusseja joihin ei tarvitse lisätä kuin kuuma vesi ja tuloksena on kuitenkin ihanan maitovaahdon sisältävä kuuma juoma. Jauhetta on tietysti suhteessa paljon verrattuna maitoon sekoitettavaan versioon, mutta lopputulos oli minusta oikein hyvä, jauhe sekoittui erinomaisesti veteen ja maku oli sopivan kaakaoinen ja makea. Perushyvää, ja erittäin kätevää matkalla mukana. Annanpa oikein nelosen (suosittelen kokeilemaan sitä minttuliköörin lorautusta sekaan...)