FREY Suklaalevyraadissa

Frey suprême hot chilli pepper 55%
Tuotteen Frey suprême hot chilli pepper 55% valmistusmaa on Sveitsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,67 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Frey -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Levyt (lisukkeelliset & maustetut), Tuotannosta poistuneet.

Päivi 23.01.2009 (Jäsenprofiili)
Olenkin toivonut saavani jonkun chilisuklaan maisteltavaksi. Nyt se sitten toteutui. Tuoksuu kyllä tummalle suklaalle ja hieman ummentuneelle. Tumman suklaan makua ja chilin polte tulee vasta myöhemmin. Kyllä on tuimaa. Tätä ei voi paljoa syödä. Pienessä määrässä mukavan tuima maku. Vaatii kyllä nestettä päälle hyvin nopeasti. Suu polttelee chilistä, mutta kuitenkin ihan sopivasti. Kohtalainen makuelämys. Nautittavaksi kuitenkin liian vahvaa.

Jarkko Karhunen 29.12.2008 (Jäsenprofiili)
Tummaa ja mausteiselle tuoksuvaa ohutta levysuklaata. Palanen suuhun vaan ja... chili vie välittömästi ajatukset pois mausta kun suuta alkaa polttelemaan todenteolla. Chiliä on todella reilusti ja se peittää kaikki muut maut ja tuntemukset alleen. Pahasti on mennyt tuotekehitys raiteiltaan, kun on lähdetty vuosientakaista chilitrendiä kokeilemaan... Miinuspisteitä ansaitsisi.

Antti M 02.12.2008 (Jäsenprofiili)
Extrahienoa tummaa suklaata chilillä maustettuna. Aika vetistä ja heikkoa suklaata, täytyy todeta. Chiliä on roimasti mutta se menee aivan hukkaan tämän suklaan kera, eikä ohut levy (100g) muutenkaan oikein ole makuuni. Oho, päiväys on näemmä mennyt vanhaksi tämän korkkausta jahkaillessa. Annetaan nyt kuitenkin toinen piste hienosta paketista sekä toki chilistä ja laitetaan jämät kiertoon vaikkapa suklaayhdistyksemme puheenjohtajalle, joka taatusti tulee rakastumaan tähän herkkuun! ;-)