KULTASUKLAA Suklaalevyraadissa

Kultasuklaa pikkupupu maitosuklaa
Tuotteen Kultasuklaa pikkupupu maitosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kultasuklaa -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Figuurit, Pääsiäinen, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko 23.04.2011
30-grammainen pikkupupu on juuri sen näköinen, miltä se kuulostaakin. Muut, ontot ja tyhjää täynnä olevat figuurit ovat yleensä moninkerroin suuremman näköisiä, mutta tätä pupua rouskutellessa ei tarvikaan haukkoa ilmaa, vaan pupu on ihan umpisuklaata. Toinen ja merkittävin ero löytyy mausta. Viime viikolla tuli maisteltua pitkälti toistakymmentä erilaista pääsiäissuklaata ja yhteistä niille oli lähes poikkeuksetta se, että ne maistuivat enemmän tai vähemmän pahalta ja teolliselta. Tämä Kultasuklaan pikkupupu-figuuri puolestaan maistuu siltä, että tätä voi nauttia ihan suklaana ja kestää vertailun mihin tahansa "oikeaan" suklaatuotteeseen.