Leader Vegeway Leader Vegeway

KULTASUKLAA Suklaalevyraadissa

Kultasuklaa piparisuklaa
Tuotteen Kultasuklaa piparisuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,88 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Kultasuklaa -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

NEo 11.12.2010 : Tämä on hyvää. Aito piparin maku täyttää suun nopeasti mehevän maitosuklaan kanssa. Myös itse kyllä pitäisin enemmän isommista piparisattumistia, joten yksi piste pitää rokottaa.

Eppu 19.04.2009 : Suklaa jotenkin metallista, pipari ällöttävän pehmeätä moskaa, suutuntuma on aika kamala

Ana 09.03.2009 : Syömäkelvoton

shayla 23.03.2008 : Mulla on mitä kriittisin maku suklaiden suhteen, kelpuutan vain tietyt. Tämä pääsee tuohon valittujen joukkoon kyllä ykköseksi! Mieletön herkku. Pipari rapisee ihanasti suklaan seassa. Lisää tätä!

Sami 26.11.2007 : Kaikkein paras joulusuklaa!

watson-ensku 14.05.2007 : Aivan ihana, jouluinen maku. Pipari sopii hyvin suklaaseen, vaikka tulos onkin hiukan äklömakea,
mutta pääasiassa todella hyvä suklaa!

Poty-Possu 13.04.2007 : Ihanaa piparia suklaan kaa!!!!!!!

Jape 18.12.2006