VALIO Suklaalevyraadissa

Valio latte suklaa
Tuotteen Valio latte suklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Valio -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Juomat, kaakaojauheet, kastikkeet, hunajat & geelit, Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Laktoosittomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 15.06.2015
2,5 dl tölkki laktoositonta suklaanmakuista maitokahvijuomaa. Juoma on vähärasvainen, minkä huomaa sen melko litkusta koostumuksesta. Sokeria on taasen aika runsaasti, mutta maku ei kuitenkaan ollut liian makea, oikeastaan aika raikkaan tuntuinen. Sekä kahvisuus että suklaisuus olivat hyvin mietoja, eihän juomassa ollut kuin 0,8% kahviuutetta ja 0,4% kaakaojauhetta, loppu maku tulee sitten aromeista. Vähän pliisu maultaan, mutta voisin kuvitella hellepäivänä nauttivani tätä parvekkeella iltapäivän ratoksi. Miinusta purkista, purkin suu on iso ja reuna terävä, mieluummin kaataisin juoman lasiin ja nauttisin siitä.